نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2725
-
الف
+

چرا «آمیتاب بچن» این اندازه طرفدار دارد؟

آمیتاب باچان بازیگر قدیمی اما فعال سینمای هند که افراد زیادی او را به شدت دوست دارند اما دلیل این همه محبوبیت او چیست؟

به گزارش آی فیلم2، «آمیتاب بچن» یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین بازیگران سینمای هندوستان است که از آن تحت عنوان بالیوود یاد می‌شود. 

بچن در بیش از ۱۸۰ فلم در طول پنح دهه فعالیتش به ایفای نقش پرداخته است. او از سوی بسیاری به عنوان بزرگترین بازیگر سینمای هندوستان شناخته شده و مورد احترام مردم آن کشور است.

بچن

اما به راستی چرا او تا این اندازه محبوب است؟ آمیتاب بچن متولد ۱۱ اکتبر سال ۱۹۴۲ میلادی است که در سال ۱۹۶۹ میلادی در اولین فلم خود بازی کرد اما سال ۱۹۷۳ میلادی به شهرت چشمگیری رسید.

معمولا در فلم ها نقش‌ قهرمانانی را بازی می‌کرد که در برابر پولیس و سیاستمداران فاسد می‌ایستند و به همین خاطر به عنوان نماینده طبقات کارگر و کم درآمد شناخته شده و نزد آنان محبوب شد. او که سال ها پیش در نقش جوان عصبانی هندی بازی می‌کرد به سرعت الهام‌بخش مردم شد. 

او در توئیتر بیش از 38 ملیون هوادار دارد و این میزان در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک 30 میلیون نفر است.

اما این بازیگر پرآوازه بالیوود اهمیت بالایی به طرفداران خود می دهد و طی مراسمی به نام «یکشنبه دارشان» در خارج از محل اقامت خود با آن ها دیدار می کند.

بچن

آمیتاب بچن  که در کنار بازیگری به‌ تهیه‌ کنندگی‌ فلم‌ هم‌ مصروف است یکی‌ از ثروتمندترین‌ مردم‌ هند به‌ شمار می‌رود و اقدامات نیکوکارانه زیادی را تاحال انجام داده است؛ همین موضوع بر محبوبیت روزافزون این بازیگر بالیوودی افزوده است.

بچن

هیچ‌ وقت‌ لقب‌ها و جوایز و حتی‌تشویق‌ها و حمایت‌های‌ مردم‌ سبب‌ نشده‌ بچن واقعیت‌ وجودی‌ خود را نادیده‌ بگیرد به گونه ای که بارها اعلام کرده من یک آدم معمولی هستم و فقط بخت همراه من بود که توانستم به موفقیت دست پیدا کنم.

اما محبوبیت این ستاره بالیوودی محدود به هند نمی شود و باید بگوییم‌ او مرکز توجه‌ و علاقه‌ مردم‌ افغانستان هم می باشد و طرفداران زیادی در این کشور دارد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

خاطره «آمیتاب باچان» بازیگر سینمای بالیوود از سفر به کابل
12 نقش ماندگار «آمیتاب باچان»+ تصاویر
آمیتاب باچان76 سالگی اش را با طرفدارانش جشن گرفت + تصاویر
اولین بازی «آمیتاب باچان» با پرکارترین بازیگر بالیوود در یک فلم کمیدی

ب م

نظر شما
ارسال نظر